Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2023, 14:15   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Handig om tegenargumenten in je eigen link niet te quoten als ze niet in je kraam passen.

Citaat:
‘In theorie is het verbruik zuiniger als je telkens de batterij van de plug-in oplaadt, maar het zwakke punt is dat de bestuurder dat consequent moet doen’ Tobias Denys Onderzoeker Vito/Energyville
Sommige chauffeurs zijn slordig.
Ik kan me inbeelden dat als de baas een plugin koopt, terwijl de werknemer geen "echte groene" is, die laatste het zich niet veel zal aantrekken. Zeker niet als alle verbruik toch betaald wordt door de firma.
Nu, diezelfde mensen zullen met alle soorten wagens wel erg oneconomisch en onecologisch rondrijden.

Die eco-bev-fanaten gaan hun eigen ruiten inslaan, door ons dure auto's te doen kopen die nog niet klaar zijn voor ons gebruik ervan.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden