Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2023, 13:42   #37783
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Zou u niet liever nu reeds 'deserteren' en naar uw reactionair gangsterparadijs verhuizen?

Nu u toch al openlijk toevlucht hebt gezocht in het kamp van de 'collaborateurs' en 'verraders' - zoals de sukkels van DeVlag, Rex of het VNV, maar dan met Putin als 'groot licht' - kunt u zich ginder vast nuttig maken met het in elkaar helpen kloppen van homo's en lesbiennes.

Wie weet, misschien krijgt u er nog een 'lintje' of een 'medaille' voor, of een 'standbeeld'.

Alles is beter dan in het 'satanistische' Westen te blijven afzien, lijden, verbitteren/verzuren & wanhopen, toch?

Ik vind de buitenlandse politiek van de westerse elite misdadig, maar vindt de westerse samenleving niet "satanistisch", wel dolgedraaid, nogal fake, terwijl verworven rechten aan het afbrokkelen zijn, vergane glorie.
Maar ik woon en werk nu eenmaal in het Westen, en zal van hieruit onze elite blijven bekritiseren.
Ik ben helemaal geen voorstander van het ineenslaan van homo s of lesbiennes dat heb ik nergens ooit gezegd noch geschreven dus valse beschuldiging.
tomm is offline   Met citaat antwoorden