Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2023, 21:23   #58
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Ik ken ondertussen meer mensen die plots gestorven zijn (en telkens door iets aan 't hart) dan dat ik mensen ken die zwaar ziek zijn geworden van covid, laat staan dat ik iemand ken die gestorven is aan covid. Eigenlijk ken ik er maar ene die zwaar ziek geworden is van covid, heeft lange tijd in coma gelegen en is enkele maanden later plots gestorven.

Toch straf dat er over dat 'plotse sterven' niet meer gedoe is in de media.. covid was inderdaad niet uit het nieuws te slaan.. over dit plotse sterven hoor je zo goed als niets, tenzij het bekend volk treft. Bizar.
Tijdens de Mexicaanse griep stierven er ook meer dan wat veilig geacht werd aan de vaccins. De orde der artsen vroegen toen het ontslag van die kindermoordenaar Van Ranst, maar deze staat wees hem als expert aan tijdens covid. Om dan meer mensen dood te spuiten. Ook ik ken iemand persoonlijk die aan het vaccin stierf, maar niemand die aan covid stierf.

Dat zij blijvend moge herinnerd worden aan de vaccinazi die ze zijn. Het zijn de nazi van deze tijd die dmv sociaal darwinisme experimentele eugenetica afdwongen.
Zij zijn de fascisten van deze tijd.