Discussie: Schunnige reclame
Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2023, 14:55   #24
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Elke reclameboodschap -ongeacht de inhoud- kost geld.
Maar goed gemaakte reclame levert ook op.

En dit is wat mij betreft een van de betere reclamefilmpjes die ik afgelopen maanden zag.
Het filmpje prikkelt..
't maakt wat los bij mensen.. er wordt over gepraat.. en plots is dat ziekenfonds met naam gekend. Doel bereikt.
(Ik had in ieder geval nog niet gehoord van 't desbetreffende ziekenfonds).

En de boodschap is ook niet verkeerd. Zelf-liefde en dus ook masturbatie dragen immers bij tot een beter welzijn. Masturbatie verlaagt stress en ontspant. En het verbetert uw seksleven.. langere uithouding en 't leren kennen van uw lichaam.. dat soort dingen. Ergens logisch dat een ziekenfonds daar dus ook op inspeelt. Dat je zo een filmpje niet te zien zal krijgen bij de christelijke mutualiteit is evident.. die houden het op brave, zedige en weinig inspirerende filmpjes zoals die van hun campagne ‘zien lachen doet lachen’. Dat kostte ook een pak geld en ik vond er niks aan.. weggegooid geld dus, wat mij betreft.
Een van de betere reclamefilmpjes die je zag? OMG, insinuerende masturbatie als reclame voor een verzekering tegen ziekte.
Dat is geen reclame maar een wanhoopspoging voor aandacht om zich te kunnen onderscheiden van andere ziekenfondsen door te shockeren.

Dat zegt alles over jou, blijkbaar heb jij prikkelende reclames nodig om te kunnen masturberen....hoe zielig is dat wel?
Je kunt je misschien opgeven voor een boodschap van dit ziekenfonds voor een beter welzijn door betere stoelgang met de volgende reclame door je blote gat op de pot? En dan verdien je ook nog aan het openbaar delen van het intiem ledigen van je darmen op het (on)gemak.
Of voor reclame met een gebruikt condoom om de stress te verlagen voor een ongewenste zwangerschap om uw seksleven te verbeteren?
Of is dat te vies en schunnig? Net zoals de beschamende reclame voor maandverband met menstruatiebloed.
Hoever wil je gaan om klanten te lokken voor de poen?