Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2005, 22:48   #17
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
Wat een warrige nonsens.
Rustig maar.
Ik zal het je nog eens duidelijk uitleggen.

Citaat:
Eerst blijkt dat het door u geciteerde argument niet van Brepoels (N-VA) afkomstig is, maar van spirit,
Beiden een pot nat: flaminganten in de pels van traditionele partijen gekropen om van onder de kiesdrempel toch mee te snoepen van dotaties.

Citaat:
en nu gaat het al om een rare - en mijns inziens incorrecte - interpretatie met een bedenkelijke 'in geen geval expliciet'...
Ze zegt in geen geval duidelijk Europese en Belgische mandatarissen.
Dat kan en durft ze blijkbaar niet over haar lippen krijgen.
Logisch: ze behoort tot diezelfde kliek en richt dus haar kritiek liever vaagweg op 'Belgische' en 'Europese' onbenoemde amorfe identiteiten, waarvan ik met recht en rede mag aannemen dat ze dus 'burgers' bedoelt.

Citaat:
Brepoels - één van de noestste politicae van Vlaanderen - stelt terecht de toestand in Turkije kwa mensenrechten aan de kaak
Ik vul noest dit forum en stel hypocrisie aan de kaak.
Vraag ik daarvoor a priori respect?
Neen.
Datzelfde a priori respect hoef ik ook niet aan hypocriete politici te geven, hoeveel uren ze ook boven hun dossiers vertoeven.

Citaat:
en u ge/mis-bruikt de tekst gewoon om de N-VA-visie op directe democratie nog eens aan te vallen
Terecht, zo dacht ik.
Om directe democratie af te schieten schuwen de particraten eveenmin drogredeneringen, vermoeiende herhalingen van steeds dezelfde leugens.
Ik behoud mij dus het recht voor om elke uitschuiver aan te grijpen en desnoods uit te vergroten om het schandalige ondemocratische karakter van de elitair-autoritaire N-Va aan de kaak te stellen.

Citaat:
en om haar bovendien af te schilderen als zijnde 'hypocriet'.
Jep.
Fulmineren tegen mensen die buiten de door haarzelf ondersteunbde beslissingen staan is weldegelijk hypocriet.
Anders moet ze maar duidelijker man en paard noemen, en in de eerste plaats niet meestemmen met een toetreding waartegen plots ze reserves koestert.
Post factum welteverstaan.
[font=Arial, helvetica][size=2]

[/size][/font]