Samson had nog een spaarpotje, ... van fooien van lieve kindertjes. en hij heeft om die lieve ceo te helpen zijn duit in het zakje gedaan.
(Eerlijk zo een CEO die op die manier regeert, dat is duidelijk voor mij dat is nen onbekwame kloot die zijn onbekwaamheid camoufleert door op die manier zijn mensen op te branden, (die overigens wel bekwaam zijn) Ik heb ooit zo een klootviool als klant gehad. Wat nen asehole, en dat was pre me to dus zijn secretaresse en vrouwelijk personeel moest wel tegen een stootje kunnen. Probleem is dat dus besmettelijk is binnen de firma. Als den baas dat mag, mag ik dat ook... Verbazingwekkend genoeg was hij tegen mij en mijn collega consultant wel vriendelijk, Maar we hadden het onzen baas wel duidelijk gemaakt dat hij tegen ons zo niet moest doen. Klant of niet ik had mijn gerief gepakt en was het afgebold desnoods midden in een operatie, i don't care, lost uwe stront dan maar zelf op en veel geluk bij het vinden van iemand die u kan komen helpen.
Ik denk dat het daar ook wel zat, wij hadden kennis die niemand anders daar had behalve hun technische overlord.
Wat ik daar soms van die gast heb gehoord zelf tegen zijn financiele directeur, sales managers en alle andere hoge pipo's daar, ik heb er daar veel zien gaan.
|