22 februari 2023, 09:32
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox
Het zou ten eerste interessant zijn om te weten uit welke hoek dit komt. U stelt extreem rechts, maar ik lees nergens dat er een verdachte is opgepakt. Hoe u dan kan weten dat de schrijver in kwestie vanuit extreem rechtste hoek komt, is mij een raadsel.
|
Lees je eigenlijk eerst iets voor je erop reageert ?
Citaat:
Historicus Peter Stabel (UA) kreeg doodsbedreigingen van iemand die eist dat hij zijn lessen voortaan geeft door een extreemrechtse bril. De dader is intussen verhoord.
|
Citaat:
Na verificaties van De Morgen blijkt dat de politie een verdachte heeft geïdentificeerd en verhoord.
|
Citaat:
“Als ik de aanpak van mijn lessen niet beterde, zouden de consequenties ‘bloederig’ zijn en zou ik voortdurend moeten opletten dat niet op elke straathoek mijn ‘einde me staat te bekijken’
|
Citaat:
...
is en dat terwijl “de cultuur van de islam, de negers, de joden, de homo’s, zigeuners etcetera des duivels en barbaars is”. Hij moet de studenten actief aanmoedigen om deze “culturen” te “vernietigen”.
|
|
|
|
|