Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2023, 15:44   #21
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Wel dat is natuurlijk afhankelijk van het individu en is dus persoonlijk, al naargelang waar de persoon in kwestie belang aan hecht.

Je kan je ook afvragen of al die werpers die geen beschouwingen doen aan hun trekken komen, als ze er achteraf op uit komen dat het toch allemaal niet zo rooskleurig is als ze hadden gedacht.
"Alleen is maar alleen." Is dat niet een veel voorkomend "excuus" in deze.

Wat heeft "samen" mij dan al opgebracht? Gezelschap; gedeeld lief en leden. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Je bent niet alleen.

Wat heeft "alleen" mij dan al opgebracht? Geen lauwe sociale interacties, geen irritaties. Rust.

Is dat zo simpel af te wegen? Neen.

Maar er zijn wel genoeg beschrijvingen van mensen die bijvoorbeeld een half jaar gerust wilde laten worden door iedereen. En dan terug deelnemen aan de maatschappij.

Of een half jaar alleen maar met iedereen wilde neuken en feesten. En dan in een zware depressie sukkelen.

Mijn 2 cents, een gebalanceerd individu kan beter overweg met de lauwheid. Het doorsnee gebeuren. De sleur....

En het type waarbij het bloed kruipt waar het ... Neen, hartstocht en veel passie zijn niet het medium om sociale interacties aan te gaan. Je brandt jezelf op en sukkelt in een depressie.

Dat zeg jij.

Is allemaal niet zo simpel.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden