Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Ik hoop daar absoluut niet op. Waar ik op hoop is dat de Russen aanslagen plegen tegen westerse vitale infrastructuur, zoals de Amerikanen deden met Nordstream 1 en 2.
Deze zullen niet opgeëist worden door Rusland, dus geen aanleiding voor een nucleaire oorlog. Tit for tat. Moest het Westen natuurlijk Rusland of Russische troepen zelf aanvallen, komen we terecht in een duivelse carroussel. Maar ook daar is het Westen dan zelf verantwoordelijk voor, Rusland zal nooit als eerste officieel NAVO landen aanvallen. Alleen sneaky aanslagen zoals het Westen die ook tegen Russische infrastructuur pleegt.
Tit for tat. Als het Westen Rusland rechtstreeks aanvalt (dus geen laffe niet opgeëiste aanslagen of massale steun aan de vijand) komen we in zo'n duivelse carrousel terecht. Hopelijk heb ik dan nog net de tijd om een one way ticket naar Kenia te boeken.
|
Ik ben van mening dat het dat gedoe met de éne "tit for tat" na de andere ("Euromaidan" -> "Krim" -> "Donbas" -> "speciale militaire operatie" -> "Nordstream" -> "...???...") was die leidde tot de 'duivelse niet-meer-te-stoppen carroussel' waarin we nu terecht zijn gekomen, een naar verluidt 'existentiële eindstrijd' tussen een paranoïde potentaat & diens Patriarch enerzijds en 'satan' anderzijds.
Daarnaast denk ik dat 'laffe want
sneaky aanslagen tegen westerse
vitale infrastructuur' door 'satan' in géén geval op onverschilligheid zullen worden onthaald.