Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland
BLM is ook een neo-marxistische en racistische organisatie en dat zie ik ook niet als uit de context getrokken.
Een bekend voorbeeld: https://youtu.be/p2iMM7m12zE (niemand die begrijpt waarom ze Bernie Sanders aanvielen en hem mogelijk zijn democratische nominatie gekost hebben tegenover Hillary, doordat hij zo zwak overkwam)
Het liefst zie ik die mensen marginaal blijven in aanhang. Zowel IRL als online zie ik vooral zotten onder hen die geloven dat zwarten geen racisten kunnen zijn en er een belachelijke voorwaarde aan koppelen. Rasgeobsedeerde gekken.
Indien dergelijke groeperingen veel macht zouden krijgen, dan zou je waarschijnlijk nog veel meer lelijkheid naar boven zien komen.
|
In ieder geval, die woke discussie hier is volledig van de pot gerukt. Bart De Wever die een boek schrijft over ‘woke’ = het politiegeweld tegen zwarten in de US en dan over ‘roetpieten’ begint te jammeren.
Het is alsof DeSantis een boek zou schrijven getiteld ‘Over Vlaams-Nationalisme’ en dan lgbtq begint af te kraken.