Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad
De energiepremies op maat van alleenstaande woningen zoals die van de politici zijn een hel voor de rest van de bevolking: uitvogelen of je ze gekregen hebt, zorgen dat de syndicus ze aanvraagt en ze dan pas zelf aanvragen ... hoeveel mensen gaan van niets weten of gaan er niet in slagen ze aan te vragen en ontvangen ?
|
Ik lees vandaag dat de staatsschuld vorige maand met meer dan 7 euro miljard is gestegen. Dat is 280 miljard Belgische frank. Toen we naar de euro overschakelden in 2002 was de staatsschuld 1.000 miljard Belgische frank en was mijn loon iets meer dan een/derde van wat het nu is om alles even in perspectief te stellen.
De rede die wordt gegeven is dat de energiepremies in februari zijn uitbetaald. Ik heb ze alleszins nog niet ontvangen, heb ze nochtans zelf aangevraagd want ik ben geen als een politicus in een fermette levende waarvoor alles automatisch gebeurt. 
Laatst gewijzigd door Vlad : 15 maart 2023 om 09:17.
|