Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois
Met alle sympathie voor uw Vierde Wereld Syndicaat, en voor het symbolische kamp op het strand van Knokke, maar de vraagstelling is niet correct: hoe kan Verhulst nu meedoen als hij geen authentiek lid van het VWS kan zijn?
(ook ik ben geen authentieke kansarme, maar kan ik steunend lid worden? Ik zal die thread eens gaan bezoeken.)
|
idd als niet ervaringsdeskundige kan je zeker steunend lid worden. En we zullen bij het mobiliseren voor acties ons niet eenzijdig richten op kansarmen. De enige manier waarop niet kansarmen kansarmen echt kunnen helpen is precies door naast of achter hen te gaan staan wanneer zij voor hun rechten opkomen. voor een keer mag er toch wel eens een organisatie zijn waarin de armen de baas zijn. Straf eigenlijk bovendien dat niet armen zich onmiddelijk door deze opstelling gediscrimineerd voelen en daarbij zomaar eventjes vergeten dat de armen permanent
gediscrimineerd worden.
hoewel ik wel moet toegeven dat de startposting van dit toppic nogal veel ruimte openlaat voor interpretatie.
vandaar wss ook de eerdere reactie van jos verhulst om ons direct in het communistische kamp te duwen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 april 2005 om 13:31.
|