Los bericht bekijken
Oud 20 april 2023, 10:05   #162
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Jij geeft Vlaamse artsen teveel krediet en de rest te weinig krediet.
Iemand met MS, epilepsie, ADHD edm, zal toch wel zelf aanvoelen wat voor hen werkt?
Onderzoek gaf ook aan dat chemo en olie geen nadelige effecten heeft, maar net goed samengaan.

Als je die docu zou zien, zou je het verschil tussen de traditionele geneeskunde kunnen vergelijken met cannabisolie. In Amerika verlaten veel zielen zulke behandeling als opiaat verslaafde wat ze toe fentanyl of heroïne drijft.
Als wij geen artsen hebben die cannabisolie kunnen voorschrijven, zijt ge dus als patient verplicht zelf het onderzoek te doen en dan winnen wij daarbij meer informatie in bij de breeders en lotgenoten dan den huisarts.

Kijk dien docu en kom er eens op terug. Geef het een kans.
Dus het enige medicijn wat mensen nemen als ze met cannabis beginnen is chemo?
Geen andere pillen, geen andere spuiten, niks anders dan chemo.
En de combinatie chemo/canna is ongevaarlijk dus kennen kwekers er alles van?

Oké.

Mag ik u even van uw roze wolk halen?

Mensen die chemo krijgen krijgen zelden of nooit alleen maar die chemo. Die krijgen daar nog meerdere medicijnen bij. Dewelke volgens u dus allemaal gekend zijn door die kwekers en waarvan ze dus ook kunnen inschatten welke interactie ze met de cannabis gaan (kunnen) hebben.

En u geeft zelf aan dat het niet alleen gaat over chemo. Ook bij andere ziektes kan cannabis helpen.
Maar ook hier weer (en dit is echt de laatste keer dat ik dit meegeef, of u er nu op reageert of niet!!) kennen kwekers volgens u alle medicijnen die deze patienten gebruiken, ze weten waar die voor dienen, ze weten met welke ze kunnen stoppen omdat cannabis hun taak gaat overnemen, ze weten welke absoluut onmisbaar voor hen zijn, kennen ze doseringen, ze weten hoe ze interageren met cannabis,...

Kortom: uw kwekers kennen alles van cannabis maar hebben daarnaast nog minstens evenveel kennis over traditionele medicijnen als dokters en apothekers?

U vindt misschien dat ik Vlaamse artsen teveel krediet geef, ik denk dat u cannabiskwekers een beetje teveel krediet geeft.

Ik hoop dat het voor u nooit van toepassing zal zijn maar als je eenmaal geconfronteerd geweest bent met een levensbedreigende ziekte kan ik u vertellen dat je heel waarschijnlijk op dat moment als eerste naar een traditionele dokter gaat lopen.
En u kan dat nu wel ontkennen maar als ze u vertellen: "Mijnheer, u hebt kanker en ik kan nog niet vertellen of u het einde van het jaar gaat halen." ga je echt niet recht naar een kweker (hoe bekwaam hij ook mag zijn) rijden.

Of ga je die kweker de CT-scans laten beoordelen? De PET-scans? De MRI?
Je bloedwaardes laten controleren?
Een punctie laten nemen en de weefselculturen laten opzetten en controleren?

Wordt eens wakker CUFI...

En ja, als je heel het traject bij de dokter hebt doorlopen en niets helpt, ja DAN ga je misschien proberen om alles te laten voor wat het is en eens cannabis te proberen. Maar dan heb je al een heel aantal keren bij de traditionele dokter (die ik volgens jou teveel krediet toeken) gezeten en heb je al heel wat van zijn voorstellen gevolgd.
Lees jou verhalen en getuigenissen van patienten die geholpen waren door cannabis maar na. Ze gingen allemaal via de gewone dokter en als laatste redmiddel naar de kweker.
En zo zijn er die bij die kweker geholpen werden.
Maar jij schijnt te vergeten dat er nog veel meer niet naar die kweker hoefden te gaan omdat ze bij de dokter al afdoende geholpen werden.
Ik ben er persoonlijk bv zelf zo eentje.
Een gigantische groep mensen, die jij gewoon vergeet terwijl je blijft focussen op de enkeling (%-gewijs blijven het 'enkelingen') die door cannabis geholpen werd.