Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2023, 20:07   #14
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik vind dat ook van die Joden en zo die maar blijven zeveren over die kampen.
WO II was voorbij, en ze moesten daar maar blijven op hameren.
Op sommige gebieden zoudt ge uw provocante stellingen mogen laten. Als chauffeur milicien van luitenant-kolonel Symoens van het hoofdkwartier in Soest kreeg ik de opdracht een jonge luitenant te voeren in 1966 naar de vele West Duitse exterminatie kampen. Het was voor hem en mij een schok vooral onder andere Bergen Belsen. Die kampen waren toen nog geen opgekuiste toeristpleisters. Waar nu jonge onnozelaars tik-tok doen.
Ik kon goed met die luitenant praten maar na zo een bezoek was het wel doodse stilte gedurend een paar uur in de Opel Kapitan.

Op zoiets moet men niet blijven hameren, het was een gruwel die de mond snoert.

Als u dat opportune zever vind en vergelijkt ocharme met een soort epidimie waar de klassieke hebberig jood munt kan uitslaant zijn we op en ander niveau bezig. Je zal maar een klassieke winkeliersfamilie die naar een kamp wordt verstuurt en die 20 minuten na aankomst vergast worden.

U bet het typisch voorbeeld van de commediant speler zolang het hem zelf niet overkomt. Een grote muil zoels me in Vlaanderen zegt maar die jankt al een kleine kat als ze zelf in de draaimoelen geraakt
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden