Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet
Wel, voor mij, als er iets is dat het 'believen' moeilijk maakt, zijn het net de believers.
Ik ben zover dat ik geloof dat we in geval van bijvoorbeeld de Nimitz met fenomenen te maken hebben die we niet kennen.
Maar kom dan niet af met docu's waar ge nog geen twee minuten inzit of er wordt al een CGI UAP getoond met een zoeklicht op, net zoals wij mensen dat met onze tuigen zouden doen.
Dat is allemaal zo cliché, gebaseerd op alle fictie die over de jaren heen daarover is verschenen (buitenaards, superintelligent, technologisch,...).
Daar verliest ge mij dan weer; "We weten niet wat het allemaal is maar we gaan u toch vertellen exact wat het is."
Als we in een theocratie zouden leven, 100% zeker dat het in die context zou worden verklaard.
Het is religie all over again.
Het is wat Fravor en zijn wingman/vrouw zelf zeiden tijden 60 minutes.
Alex: "What I want to be really careful of here is that we don't jump to conclusions. That we don't sensationalize this."
Fravor: "Little green men"
Daar vind ik me volledig in.
|
Het eerste interview met de enige overlevende alien na de crash in Roswell.
Lawrence R. Spenser gaf -in 2009 reeds- een boek uit dat nu werd herdrukt in Frankrijk. Het boek is gebaseerd op een manuscript van zekere Matilda O’Donell MacElroy. (echte naam?). Zij zou luitenant en verpleegster geweest zijn op de militaire basis bij Roswell toen in deze omgeving de fameuze crash plaatsvond. Eén alien overleefde de crash en zij was de enige persoon die telepathisch contact kon maken met de alien die men ‘Airl’ had genoemd. Want de alien kon niet spreken zoals wij doen. Het manuscript werd vele-vele jaren na het Roswell-incident opgestuurd naar Spencer, die ook uitgever was.
In een begeleidende nota vertelde de schrijfster, die nu oud was, dat zich niet meer gebonden voelde door de zwijgplicht die ze in 1947 had beloofd en die ze heel haar leven als een last had moeten dragen; dat bovendien de mensheid het recht had te weten wat er was gebeurd in Roswell; dat ze echt op het einde van haar leven was gekomen en besloten had euthanasie te plegen. En daarom stuurde ze de tekst over hetgeen dat ze had meegemaakt in die tijd en waarin werd aangedrongen dat uitgever Spencer dit manuscript kon gebruiken zoals het hem uitkwam, maar dat hij wel moest opletten dat hij zichzelf niet in gevaar bracht, want de inhoud was nogal ‘explosief’. De tekst werd opgestuurd vanuit Ierland en Spencer kon slechts één keer telefonisch contact maken met Matilda. Hij heeft de vrouw nooit kunnen ontmoeten. Wel trok hij later naar Ierland en kon de locatie vinden waar de vrouw met haar man woonden of gewoond hadden, want een buurtbwoner wist hem te vertellen dat beiden nog niet zo lang geleden overleden waren.
Het eerste transcript van dit interview gaat als volgt (zeer kort uittreksel).
TOP SECRET
Official Transcript of the U.S. Army Air Force
Roswell Army Air Field;, 509th Bomb Group
SUBJECT: ALIEN INTERVIEW, 9. 7. 1947.
QUESTION: -“ Are you injured?”
ANSWER: “NO”
QUESTION: “What medical assistance do you require?“
ANSWER: “ NONE
QUESTION: “ Do you need food or water, or other suctinance? “
ANSWER: “NO
QUESTION: “ Do you have any special environmental needs, such as air, temperature, atmospheric chemical content, air pressure, of waste elimination? “
ANSWER: “ NO. I AM NOT A BIOLOGICAL BEING. “
QUESTION: “ Does your body or spacecraft carry any germs or contamination that may be harmful to humans or other Earth life forms? “
ANSWER: “ NO GERMS IN SPACE“
QUESTION: “Does your governement know you are here? “
ANSWER: “NOT AT THIS TIME “
QUESTION: “Are others of your kind going to come looking for you? “
ANSWER: “ YES “
QUESTION: “ What is the weapen capability of your people? “
ANSWER: “ VERY DESTRUCTIVE “
I did not understand the exact nature of the kind of arms of weapens that they might have, but I did not feel that there was any malevolent intention in her reply, just a statement of fact.
QUESTION: “Why did your space craft crash? “
ANSWER: “IT WAS STRUCK BY A ELECTRIC DISCHARGE FROM THE ATMOSPHERE WICH CAUSED US TO LOSE CONTROL “
QUESTION: “Why was your space craft in this area? “
ANSWER: “ INVESTIGATION OF ‘BURNING CLOUDS’/RADIATION/EXPLOSIONS “
En zo gaat het interview nog een hele tijd door. Een onverwacht interessant boek met ook een degelijke wetenschappelijke uitleg over bepaalde situaties. Zeker de moeite om te lezen voor wie het allemaal interesseert. Is het waar? Tja…it's up to you.