Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2023, 16:21   #94
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Volgens mij schrijft gij complete bullshit. Beetje vast in uw tunnelvisie dat alles opgezet spel is om een super-trans-ras te kweken. En zelfs als dat zou kloppen: die supertransmensen zouden wel eens gelukkig kunnen zijn en niet anders kennen. Dus wat boeit het dan? Het enige wat mensen drijft zijn de prikkels in hun hersenen, en waar die vandaan komen maakt de hersenen niet uit. Wedden dat -wanneer gij geblinddoekt zijt en niet beter weet- gij even hard geniet van een man die u pijpt dan wanneer een vrouw het doet? Ge zou het verschil niet eens merken en uw hersentjes zullen zeggen: whhhiiiiiii... proet proet XD enzovoort.

Soit, al die lgbtq-propaganda kan mensen misschien doen aanzetten te experimenteren met andere geslachten of het kan mensen wat meer doen nadenken over wie/wat ze zijn.. maar daarmee verandert geaardheid niet. Die blijft zoals die was.. Hormonen hebben invloed, maar niet op die manier dat een tienjarige hetero plots een lesbo zou worden. Enfin, toch niet dat ik weet.. dus als je 't kan aantonen dat ik mis ben, lees ik het graag, maar ik heb nog niet gehoord van ganse kindertuinen die een geaardheidstransformatie kennen. En wanneer het aangeboren is, wel, dan is het te laat om er iets aan te doen en horen we die 'afwijkende mens' gewoon te accepteren als mens. Ergo: dan hoort ge uiteindelijk al die afwijkelingen te accepteren en dus de hele lgbtq-groep met alles erop en eraan. Net zoals anderen autisten moeten accepteren of weet ik veel wat voor andere eigenaardigheden (met uitzondering van die gevallen die misbruik maken van anderen, die moeten mss beter niet geaccepteerd).

Ik vermoed dat vele anti-lgbtq'ers gewoon met enorme schrik kampen dat hun geaardheid plots zal veranderen door alle propaganda.. best wel kostelijk. Volwassenen die 'propaganda' niet kunnen plaatsen..
Nu, dat ze kinderen niet teveel moeten bestoken met seks-gerelateerde dingen, daar ga ik mee akkoord. Laat een kind een kind zijn. Al helemaal wat betreft het trans-verhaal. Maar twaalfjarigen (en ouder) mogen wat mij betreft wel geconfronteerd worden met het bestaan van andere geaardheden zodat er in die jonge geesten begrip voor gekweekt kan worden in plaats van onbegrip of haat.
Gisteren was er een 18 jarige scholier op tv.
Hij was al van zijn 15 jaar in transitie.

Als jij dat normaal vind dan vind ik u abnormaal.
Net als die kleine van op tv.

Bah !