Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Dries heeft gelijk, dus moet de politie gebeld worden. De waarheid zeggen is doodzonde in het land van de leugens he
Zou je ook zo reageren mocht er daar een hakenkruis vlag hangen, en iemand komt lastig doen over gelijke rechten voor nazies ?
Kijk, iedereen mag neuken wat hij/zij/het wil behalve voorlopig, kinderen, maar het is waar dat er nogal wat druk bestaat vanuit het trans milieu om dat laatste ook mogelijk te maken. Maar vooral: niemand moet de aard van zijn seksuele uitspattingen DOOR HET STROT RAMMEN van anderen. Dat is een prive gegeven, en dat hoort zo te blijven IN DE TWEE RICHTINGEN. Ik heb niet lastig gevallen te worden met wat iemand anders zijn seksuele geplogenheden zijn, die moet dat voor zich houden. En als iemand van zichzelf vindt dat hij een olifant is, dan moet hij/zij/het mij niet willen dwingen in dat waanbeeld mee te gaan, ook al zou ik dat a priori wel willen doen omdat ge zotten altijd gelijk moet geven en er geen reden is om hen miserie aan te doen met ze met hun waanzin te confronteren.
|
Het openbaar tonen van de hakenkruisvlag is onder sommige voorwaarden verboden.
Het Christelijk kruisteken is dat niet ondanks het grootschalig kindermisbruik in de Katholieke kerk.
De lgbtq community en dus hun Progress Pride vlag is nog veel minder besproken dan het Christelijke kruisteken.
Als DVL problemen heeft met die vlag dient hij de politie bellen. Wat hij nu doet is strafbaar.