Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi
1) Als ik eerlijk ben, moet ik toegeven dat ik de laatste tijd toch een zekere angst en wantrouwen, maar ook walging ben beginnen te koesteren ten opzichte van die Russen die zich klaarblijkelijk graag laten ringeloren door een - met permissie - gestoorde crimineel als Putin.
2) Dat zou ik nooit doen. 'De' Russen zijn immers niet minder of méér 'ongedierte' dan Arabieren, Belgen, Chinezen, ... en de rest van de mensenmeute. Daarom beschouw ik de categorisering als nutteloos & zinledig, en voel ik geen behoefte er gebruik van te maken.
We kunnen evenwel niet ontkennen dat er ook tussen de Russen, zoals overal elders trouwens, nogal wat (in waarachtig politiek-correcte terminologie  hufters en klootzakken en zo rondhangen, en deze keer hebben de eerder fatsoenlijke Russen de brute pech dat hun volk door een klootzak wordt 'geleid'.
Hopelijk vinden ze liever vroeg dan laat de moed om wat minder fatsoenlijk te zijn, en bezorgen ze hem zonder aarzelen het trieste lot dat hij verdiend heeft.
3) Ik ben nog altijd bezig met de studie van alles wat ik vermeldde, de carrière van Zelenskyy inbegrepen.
|
DE Russen niet verwarren met HET RUSSISCH ONGEDIERTE, hè.
Net zoals in Duitsland in eerdere tijden, hè.
Veralgemenen heeft echter WEL een oorsprong en minimaliseren van de houding van ongedierte hoeft niet. Moet je extra bewijs hebben over wat men kan zien als 'typisch' voor Russisch ongedierte?
En er is veel ginder, veel te veel eerlijkheidshalve.
->
geniet