Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2023, 08:32   #99
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Gisteren was er een 18 jarige scholier op tv.
Hij was al van zijn 15 jaar in transitie.

Als jij dat normaal vind dan vind ik u abnormaal.
Net als die kleine van op tv.

Bah !
Het maakt niet uit of ik dat normaal vind. Er zijn zoveel dingen die ik abnormaal vind, maar mensen al +2000 jaar doen. Een mijter op de kop zetten en uzelf identificeren als gezant van god, bijvoorbeeld. De hele trans-beweging is daarmee begonnen, als ik er zo over nadenk.

Maar goed, dat speelt nu niet. Net zoals het hele trans-verhaal ook niet speelt in deze draad. Het ging over het vieren van de dag dat homofilie niet meer als ziekte werd beschouwd. En 't idee dat die dag moet bespuwd worden door een bende uitgelaten rel-idioten. En dat -wanneer het spuwen zich voordoet- mensen daarvoor in hun handjes staan klappen, blij dat die homo's eindelijk terug op hun plaats gezet worden..

En dan nog durven beweren dat homo's in ons land als gelijkwaardig behandeld worden.. nee maar..

Ik begrijp -voor alle duidelijkheid- de aversie tegen de trans-beweging en -in het bijzonder- de aversie tegen het moedwillig beïnvloeden van jonge geesten dat een geslachtsverandering doodnormaal is. Maar het is niet omdat een vlag twee ladingen lijkt te dekken, dat beide ladingen identiek zijn.

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 19 mei 2023 om 08:34.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden