Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2023, 08:23   #35
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.802
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
In de praktijk worden Russische Mannetjes geweigerd....Ze lopen nochtans reeel gevaar om ingelijfd te worden in het leger van de Federatie en snel de dood te vinden in Oekraine...

Dit is een interessant legaal precedent...

Ook mannetjes uit andere naties waar al eens iets met wapens aan de hand is zouden zo GEWEIGERD mogen worden.Het is niet aan de mannetjes om weg te lopen als er problemen zijn.Dat is niet uw nut.....U VECHT.Als de mannetjes ook al weglopen hebben dictators al gewonnen....

Vandaar mijn respect voor de Taliban,of voor Syriers die kozen om hun eigen oorlog thuis uit te zitten en vechten.Ik heb geen voeling met hun wereldbeeld,wil het absoluut hier niet,maar ze bleven volhouden wat ze bezig waren THUIS,en sommigen wonnen al.En ze zitten hier niet op mijn kosten wat op Facebook te tokkelen.
Wij,in Europa,hebben wel onze eigen probleempjes die ieder jaar dichter kruipen.Nu op geen 2 autodagreizen van ons vandaan meer, en AANVAARDE vluchtelingen op geen 50 meter van mijn fauteuil.


Respect voor Mevrouw De Moor ondertussen die moet varen met een lekkende boot en er nog voor bekritiseerd wordt ook, ook door Mr Francken die beter zou moeten weten...
De laatste zin is die wel correct want zij is- en blijft een vreemdelingenvriendje dus of zij op veel respect mag rekenen daar twijfel ik aan.

Zeker die mensen die wonen waar: Gemeenten overvallen door verplichting asielzoekers op te vangen...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 mei 2023 om 08:27.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden