Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2023, 22:04   #63
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
ik krijg mijn voordeur bijna niet meer open van al die doden die gevallen zijn door het vaccin! Miljarden en miljarden doden! Het is perfect zoals voorspeld verlopen: meer dan de helft van de gevaccineerden is doodgevallen in het eerste jaar na het vaccin

ik heb zelfs al gehoord dat ze extra biomassacentrales gaan zetten om van de nood een deugd te maken, en al die doden gaan gebruiken om elektriek te maken.
Je moet niet onmiddellijk dood neervallen om een aangetast immuunsysteem te hebben door die onomkeerbare rotzooi die je in je lijf hebt laten spuiten.

Zo zou je waarschijnlijk ook niet onmiddellijk neervallen als je een fles white spirit ad fundum leegkapt. Maar voor de "gevaccineerden" is het gewoon te moeilijk om te snappen wat ze zichzelf hebben aangedaan.

Inmiddels escaleert het aantal kankers dramatisch zonder dat jij het in de gaten hebt. Waarschijnlijk word je nog net oud genoeg om je pensioen te halen. Je mag 40 jaar belastingen betalen voor de uitkering van Murat en Fatima, om vervolgens het loodje te leggen. In principe ook mijn pensioen, dus je hoort me niet klagen.

Patrick schreef hier eens dat de wereld een genocide nodig heeft. Voor mijn part mogen de luidkeelse, betweterige gevaccineerden allemaal neervallen zoals kakkerlakken die je ziet wegkwijnen als je ze met een spuitbus hebt bewerkt.

Ergens zou ik er troost in vinden als ik nog lees op jouw grafzerk: Mijn excuses, de ongevaccineerden hadden gelijk.