Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2023, 05:17   #14
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 35.529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Dit stukje dateert van 2018.
Maar behoudens die "sociale media" kon het evengoed van 1958 dateren...

Inderdaad,een naam opbouwen en behouden moet een langzame en aanhoudende zaak zijn....Ongeteld zijn de zaken die het heel goed deden bij de start en dan de oren lieten hangen en wegdeemsterden.Dodelijk in sectoren waar veel concurrentie is....(tegenwoordig "Het Praatcafé" )

In "de oorlogskranten",een verzameling herafdrukken van gazetten zoals die verschenen tijdens WO1 zijn de "civiele" zaken en "annonces" nog het interessants gebleken.

Daarin vond ik al de uitspraak van een reklaambureel dat "geen handelaar zich kan permitteren geen reklaam te maken"...

Maar wekelijks ,al decennialang ,een kleurenfoto van wat etenswaren met prijzen er op....na 50 jaar zit daar echt wel sleet op zeker.En uiteindelijk zie ik geen meerwaarde (eigenlijk zelfs amper waarde) vergeleken bij de nog eerder geldende methode van een "annonce" in de gazet met een lijstje van eten en prijzen......100 jaar "marketingevolutie" bracht....niks...

Toen was reclame in een omgeving van schaarste....nu in een omgeving van overvloed.Zou het kunnen zijn dat de methodiek niet dezelfde KAN zijn om nog effect te sorteren of relevant te blijven.

Laatst gewijzigd door kelt : 5 juni 2023 om 05:30.
kelt is offline   Met citaat antwoorden