Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2023, 15:53   #26596
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Bijna elke dag geweld van kolonisten tegenover de bevolking. En elke dag laten we nog honderden nieuwe kolonisten binnen ... tienduizenden op een jaar met nog maal vijf of meer volgimmigratie door uithuwelijken, gezins- en familiehereniging.

Die foto van dat Gourmetfeestje tijdens corona die men erbij plaatst ... de journalisten proberen weer alles in de schoenen van de politie te schuiven door karaktermoord te plegen.

Ik ben zelf ook eens zo'n heel grote groep van wel honderd Brussels minderjarigen onder begeleiding van welgeteld 2 personen tegengekomen. Het zat er ook bovenhands op, gewoon omdat ik iemand aansprak die voor een oog van een automatische deur stond waardoor een trein niet kon vertrekken. Onmiddellijk gejoel en geroep, uitdagen en smartphones die alles filmden. Tegen twee Marokkaanse collega's die tussen kwamen werd niets gedaan alhoewel ik veel vriendelijker en beleefd was geweest en in tegenstelling tot hen geen woorden als 'dikke negerin' in de mond nam. Het racisme tegen de blanke autochtone bevolking loopt werkelijk de spuigaten uit en de powers to be beschermen hen. Een verkeerd woord van een autochtoon en je staat op straat, geen onderzoek of bewijs nodig.
Dat vonden de VRT en VTM natuurlijk het vermelden niet waard !
Waar zit Somers nu met zijn zo geroemde inclusieve multiculturele samenleving?

Citaat:
Een enorme vechtpartij op de Lesse tussen kajakkende agenten van de zone Brussel-West en Brusselse jongeren is geëindigd met vier agenten die met ernstige verwondingen afgevoerd zijn naar het ziekenhuis. De ruzie begon toen de jongeren vrouwelijke agenten lastigvielen.
Twee agenten zouden een operatie moeten ondergaan.

Laatst gewijzigd door daiwa : 7 juni 2023 om 15:55.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden