Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece
Ik ben het principieel met beide stellingen eens maar je moet zelf al opgemerkt hebben hoe dun die scheidingslijn is. Een knelpunt in het euthanasiegeval is bvb al "onvoldoende objectieve redenen". wie bepaald er wat oblectief is, wat zijn onvoldoende redenen? Wat voor mij voldoende objectieve redenen zijn kunnen voor u onvoldoende en /of onaanvaardbare redenen zijn.
Voor het tweede voorbeeld zullen er mensen zijn die wel degelijk een probleem hebben met bvb. homohuwelijken, of huwelijken met 3,4,5 of meer partners. En, hoe erg je het misschien ook vind, in deze gevallen zal het de meerderheid zijn die bepaald of iets al of niet storend, voldoende, belangrijk, of wat dan ook is. Helaas kan dit misschien niet met uw mening overeenstemmen maar zo werkt democratie nu eenmaal.
|
u hebt van mij een tegenstander gemaakt van het BROV. U predikt de [size=3]dictatuur van de meerderheid[/size]. ik doe als individu prercies wat ik wil zolang ik daarbij niemand schaadt. Ook al is iedereen tegen homoseksua!aliteit dan nog heeft men niet het recht homoseksualiteit als een algemeen geldende regel te verbieden. Volgens mij bent u nog heel jong. Bovendien gaat u hier zwaar oftoppic. Waarom geen topicje starten over het brov ? rara - hebt u al gedaan en er was niemand geintersseerd. Leg u daar dan als een goed democraat in hart en nieren bij neer en probeer niet zoals u hier doet andere toppics in die richting te manipuleren.
dit topic heeft met het BROV hoe dan ook niets van uitstaans. ik daag u uit om op de thread assertieve kansarmen gezocht http://forum.politics.be/showthread.php?t=29640 eens te komen uit leggen welk voordeel [size=3]de armen[/size] kunnen hebben [size=3]bij het BROV[/size].
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 april 2005 om 20:13.
|