Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee
Er is een draad geweest specifiek over die ‘…’ (nietde fify draad) en daar werd wel degelijk gesteld dat ‘…’ verplicht was. Ik vind hem niet meer.
|
Volgens mij heb je het forumreglement en de rest is voer voor discussie.
Als iets werkelijk verplicht is, dan moet het in dat forumreglement komen, anders kun je mensen niet gaan verwijten dat ze het niet naleven.
Zeggen dat er ergens een topic over geweest is, maar het niet opgenomen is in het reglement, dan moet het zijn dat het niet zo belangrijk gevonden werd, laat staan dat je kunt verwachten dat iedereen op zoek zal gaan naar eventueel bijkomende regeltjes.
Het feit dat je zelf zegt dat je die draad niet eens meer terugvindt, zegt genoeg.
Jij wist dat hij bestond (denk je) en je vindt hem niet weer.
Iemand anders die er niet aan deelgenomen heeft, zou om te beginnen al moeten weten dat hij bestaat, en extra punten naast het forumreglement bevat, die dan toch verplicht zouden zijn.
Citaat:
Anyway, ik stel vast dat het naast mij ook andere forummers stoort.
|
Ik stel vast dat de meningen hier sterk uiteen lopen.
Citaat:
Want tenslotte: waarom zou je geen ‘…’ gebruiken? Vinden degenen die dat niet gebruiken zich te belangrijk om zo iets simpel te doen.
|
Je draait de zaken om.
Het staat niet in het reglement, maar je vindt dat jouw manier van zien de enige juiste is, en dat anderen zich 'te goed' voelen als ze daar niet aan voldoen.
Je viel er mij over lastig op een forumtopic, en bleef maar herhalen dat ik het forumreglement niet naleefde.