Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dina
Sorry, maar dat lieg je.
Ik ben zelf gemeenteraadslid en heb die opdracht nog nooit gekregen. Wanneer we zelf twijfelen, kunnen we inderdaad kontakt opnemen met de studiedienst van het VB en raad of uitleg vragen.
Maar er wordt ons niks opgelegd van hogerhand.
Wat die twee in Nijlen betreft. Blijkbaar hadden ze het aan de stok met hun fractievoorzitter en is het dus eerder een lokaal twistpunt dan een nationaal.
In HLN van vandaag staat ook vermeld dat er in Nijlen geen N-VA-fractie bestaat en dat bijgevolg die twee als onafhankelijken zullen moeten zetelen.
|
Och Dina, dat is het excuus dat alle overlopers en misnoegden geven om te vertrekken. Het is altijd Dewinter die het gedaan heeft. Het bewijst eens te meer dat Dewinter ofwel God is - because overal - ofwel als excuus moet dienen.
Wat ik hoor bij de Belangers in de streek is dat ze nog altijd de vrijheid hebben om dingen te doen of te laten.
Laten we dit gevalletje vooral zien als een persoonlijk probleem met politieke gevolgen. Feit is wel dat de ongeveer 400 raadsleden (dacht ik toch) die de partij in de gemeenten hebben, er actief zijn.