Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2023, 13:23   #10
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Inderdaad, ik dank dat die z'n hersenen tussen z'n benen zitten.

Ik ben absoluut geen voorstander van ons koningshuis, laat dit geweten zijn, maar dan heb ik toch meer respect voor hetgeen onze majesteit deed. Hij drukte zijn spijt ui over hetgeen er in het verleden gebeurde.

Ik kan mij niet excuseren voor iets waar ik geen deel aan gehad heb.
Ik kan mij niet excuseren voor feiten die mijn vader of mijn moeder ooit pleegden (niet dat ze dat deden).

Ik dacht echt en oprecht dat een zonde niet overging van ouders naar kinderen, hoe erg die zondes ook waren.

haha haha blanken schuldcomplex aanpraten?? negerslavernij??

ach die negers werden door negers zelf gevangen, mishandeld, geketend, verkracht en verkocht aan blanke handelaren in heel Afrika, dus de negers zijn zelf de schuldigen, zij verkochten hun eigen lagere negers aan de blanke barbaren uit Europa en kregen er waardevolle spiegels, kraaltjes en aardewerk flesjes voor, maw negers handelden in negers.

Destijds zou geen enkel Blank land hun lagere blanken verkopen als slaafjes aan bv Afrikaanse slavenhandelaren of aan de rijke arabische islamieten.

Aktieve Slave Trade Chain he begint bij de negers zelf.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden