Los bericht bekijken
Oud 6 april 2005, 16:38   #35
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
dEUS maakt geweldige muziek! Een gratis concert? Zalig toch? Het gaat er niet echt om mensen te overtuigen, eerder om aan te tonen dat er ook nog niet-VB Antwerpenaren bestaan. Hij wou de allochtone gemeenschap er heel sterk bij betrekken (focus). Er gingen nog een stuk of 5 andere groekes ook komem (nog niet bekend), waarscheinlijk in het stadspark. Ik kijk er al naar uit ze. Denk dat er wel veel kans is op rellen, en dan heb ik het niet alleen over de marokkanen...
die hebben toch geen geld... 't zal moeten gratis zijn voor die toeristen... bel eens SSteve SStevaert en ene "Moussaka", zorg maar voor genoeg buitenwippers... liefst Albanezen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 6 april 2005 om 16:39.
ancapa is offline