Los bericht bekijken
Oud 5 juli 2023, 18:37   #42572
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Ik weet niet hoe je het doet, om kalm te blijven bij zulke hypocrisie...
Zou het te maken kunnen hebben met de wijze waarop ik m'n eigen hearts & minds probeer te gebruiken?

Ik merk nochtans niet de minste 'hypocrisie' bij "tomm", niet de minste terughoudendheid.

Daarom vormen zijn bijdrage een zeer interessant studie-object in het onderzoek naar wat een irredentistische, identitaire & fundamenteel reactionaire ideologie met het denkvermogen & moreel kompas van een true believer kan en blijkbaar mag uitrichten.

Citaat:

Hij schrijft :
1) je wil geen vrede
2) je wil een Russische nederlaag
Hij vergist zich slechts één keer.

Ik wil maar al te graag vrede, liever gisteren al dan vandaag pas.

Ik had het ook liever anders gezien, maar in het geval van een Russische 'overwinning' kan er geen blijvende 'vrede' tot stand komen.

Dus ja, ik kijk uit naar het ogenblik dat 'de Russen' ootmoedig toegeven dat ze inderdaad 'een nederlaag' hebben bereikt, te weten de hunne, en dat allemaal op initiatief en onder leiding van Prins Poetie-Woetie De Grote Pacifist, met de zegen van Zijn Zéér Kristelijke Zelf-Klever Kirill Van De Popenkast.

Citaat:

Dat is écht van de pot gerukt, het is het verplaatsen van de agressor in de plaats van het slachtoffer, Oekraïne.

Dat is echt doen alsof de 'normale' output van deze oorlog is dat Oekraïne zich overgeeft en Rusland haar invasie zou aanvaarden. En daarvoor zouden ze dan 'vrede' krijgen in ruil...

Wat belet die Russofielen van gewoon rechtuit te zijn en toe te geven dat Rusland pakt wat het wil pakken, en dat zij daar geen moeite mee hebben? Wat belet hen om die onzin over 'Russisch sprekenden' te stoppen en gewoon te erkennen wat heel de wereld nu al weet: dit is landje-pik.

Ik snap écht niet wat 'een Russische nederlaag' hier komt bij te kijken aangezien Oekraïne noch een ander land enige claim legt op een morzel Russisch territorium... Men wil gewoon de invasieve kakkerlakken buiten krijgen.

Even geduld, de intellectuele pirouettes zijn in voorbereiding.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 5 juli 2023 om 18:37.
djimi is offline   Met citaat antwoorden