Kotsbeu
Dit is een berichtje bestemd voor de ........ van Tijd en de moderatoren van politics.be.
Ik ben alles kotsbeu. Zijn wij allemaal bij mekaar een stel gedegeneerde idioten!
Om 't er meest te typen, zeg! Wat Mattan vandaag in Gent-Wevelgem deed, was wel een ander paar mouwen, is 't niet? Die man deed vandaag voor ons land mèèr dan Politics.be in heel z'n bestaan al heeft gedaan. Ik heb een vat van honderd liter onder m'n pc gezet om al dat gezever op te vangen. Politics.be, nen toog in 'n stom cafe ja, vol met zattemansgezever. Ben ik even ontgoocheld. Ofwel sturen de organisatoren de een of de andere super-BV op uw dak, die dank-zij 't systeem z'n kin in de lucht kan heffen, ofwel zit ge onnozeligheden te lezen. Niet Ofwel, maar d'office want die super-BV verwaardigt zich tot niet tot antwoorden. We mogen wel, als een braaf hondje, 'n pootje uitsteken om hem een vraag te stellen. Nu kijkt die zeker majestijtelijk naar 'n paar honderd pootjes die naar hem uitgestoken zijn. Jongens, het is allemaal bedrog. Democratie vandaag is, bedrog, leugen, smeerlapperij eerste klas. Commerce en reclame. Koop dit en dat en hou uw smoel toe. De smeerlapperij gebeurt achter uwe rug in een schaal waarbij de maffiosi heiligen zijn. Tenzij natuurlijk zij onze huidige "democratie" maken.
Ben weg, ik moet kotsen.
|