Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2023, 16:57   #48
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik heb nog nooit enige onderbouw gezien in uw berichten. Nu, je bent daar niet de enige in, getuige een aantal andere topics op dit forum. Op een correcte manier aan de hand van feiten discussieren zit er hier al lang niet meer in. Nee, men heeft het hier liever over de kleur nagellak om het toch maar niet te moeten hebben over de organisatie van ons land.

Ik denk dat ik er even tussenuit ga. Misschien kom ik 2024 nog eens piepen of zo.
Het is jammer dat je - ook al is het maar tijdelijk - hier de handdoek gooit.
Dat is juist de bedoeling van dat soort types : anderen wegjagen zodat enkel de "degoutants" overblijven.
Het is helemaal niet hun bedoeling een discutie op te starten, maar met halve waarheden en hele leugens de sfeer te verpesten.
Nog niet zolang geleden werd het hier door hen zelfs zwart op wit gesteld : de Vlaemsche nationaaltjes pesten en irriteren.
Gun hen niet deze overwinning en doe zoals ikzelf en bv Quercus ttz: ignoreer het grotendeels en reageer enkel indirect of kort met eenzelfde soort stopzinnen.

Laatst gewijzigd door Anselmo : 14 juli 2023 om 16:59.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden