Zou het een Ollander zijn ?
Wandelaar in Lommel opgeschrikt door man die begint te masturberen: "Mijn dochter durft niet meer buiten te komen"
In Lommel is zondagavond een wandelaarster van 25 opgeschrikt door een man die zijn broek afdeed en zich begon te masturberen. "Ze is er erg van geschrokken en durft momenteel nergens alleen meer heen", vertelt de moeder van het slachtoffer. De Lommelse politie zou al meerdere meldingen hebben gehad, maar kan de man voorlopig niet vatten.
De 25-jarige dochter van Rachel O. uit Lommel ging zondagavond zoals elke dag met haar Rottweiler en pitbull wandelen aan het bevloeiingskanaal de Grote Fossé in Lommel, maar werd daarbij lastiggevallen door een onbekende man. "Ze vertrok rond 19 uur", vertelt mama Rachel. "Op een bepaald moment reed een man in een zwarte hoodie haar voorbij. Hij draaide linksaf en zij ging rechtdoor. Hij moet hebben geweten dat hij haar zo kon opwachten. Toen ze een bocht omging zat hij op een bankje verderop met zijn broek af zichzelf te bevredigen."
De dochter van Rachel is erg geschrokken. "Ze belde me helemaal overstuur op. Ze is in paniek terug naar haar wagen gelopen omdat ze vreesde dat hij haar zou achtervolgen. Ze begon te huilen uit pure shock. Ik heb de politie verwittigd en ben zelf in mijn wagen gesprongen om hem te vatten. Maar hij was nergens meer te bespeuren. M'n dochter durft nu nergens meer alleen heen te gaan, laat staan gaan wandelen. "
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/07...astiggevallen/