Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2023, 07:29   #6
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Feit is dat het allemaal zeer vals overkomt.
Het eerste stuk heeft een hoog nieuwjaarsbrief gehalte.
Als een kind dat nogal wat ruiten ingegooid heeft en ruzie gemaakt heeft met zijn broertjes en zusjes en nu komt dingen naar de gunst van de ouders, uit schrik zijn nieuwjaarsgeld niet te zullen krijgen.

Hi had kunnen eindigen met

uw kapoen, Alexander
22 juli 2023.

Maar nadat hij toegeeft dat ze er een zootje van gemaakt hebben, komt het tweede deel, en dat is nog stuitender dan het eerste.
Nu beweert die loser dat we hem moeten vertrouwen dat het nu allemaal beter zal gaan.
Dat is dan juist nadat zijn belastinghervorming geflopt is en hij nul op het rekest gekregen heeft.
Waarom zou het vanaf nu beter gaan?
Het tweede stukje lijkt ook op het afschuiven van de schuld op de anderen.
WE hebben gefaald, maar IK heb mijn best gedaan, de schuld ligt bij DE ANDEREN.
Dezelfde hypocriete zever als die van Vooruit, waar Rousseau ook om de haverklap zegt dat zij vooruit willen, en zich blijven inzetten, en als het toch niet lukt is het de schuld van die andere 6 in de federale regering.
We kunnen er vanop aan dat Groen en CD&V ook dat liedje gaan verkopen.
Het zijn dus 7 ruziemakers die stuk voor stuk beweren dat het aan die andere 6 ligt.

Het tweede stukje is inderdaad het inzetten van de verkiezingscampagne.
Als hij denkt dat met zo'n mislukte nieuwjaarsbrief hij de burger kan lijmen, zal hij van een kale reis terugkomen.

Ik vraag mij trouwens af, die campagne is toch wel met VLD geld betaald, nietwaar?

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 22 juli 2023 om 07:51.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden