Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Zegt die schatrijke wereldvreemde en verwende jongeman even het volgende
Jean-Jacques: “Ja, maar een beetje politicus moet daartegen in durven te gaan. We moeten de mensen duidelijk maken dat wat die partijen beweren niet juist is. De verkleuring van de maatschappij is géén bedreiging voor onze manier van leven. Ze brengt wel uitdagingen met zich mee, dat besef ik heel goed. Maar uitdagingen zijn er om aan te pakken.”
Zou die jongen al ooit in een verkleurde wijk een koffie zijn gaan drinken ? Hoeveel keer zou die al een Kebab zijn gaan eten in Cureghem of Molenbeek ?
Volgens mij woont die al heel zijn leven in dure villawijken als daar zijn St Martens Latem waar zich nog nooit een kleurling heeft vertoond.. Volgens mij zal hij het heel zeker niet nalaten de politie te bellen mocht er morgen een zwarte in zijn straat komen wandelen .
Volgens mij woont die niet direct in de buurt van het Klein Kasteeltje laat staan hij daar al ooit is iets gaan drinken  In Knokke daarentegen wellicht heel zeker met de regelmaat.
Maar goed ik weet ik hem nog nooit heb gezien in mijn buurt en hem er wellicht ook nooit of nooit zal zien
https://www.demorgen.be/politiek/kar...jfel~bf7e9389/
|
De enige marokkaan die die ooit in levende lijve heeft gezien is zijn coke-dealer.