Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2023, 19:40   #73
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Natuurlijk niet. Dat waren de paar nuttige idioten die de corona waanzinnigen gered hebben van hun eigen zelfbesef van idiotie om "kunnen te lachen" als men zelf met een waanzinnige cultus meedeed, he. 'die waren nog zotter dan wij'.

En ik geloof ook de zotten niet die vertelden dat als we geen liberticide maatregelen namen, de straten vol zouden liggen met lijken en het land zou ophouden met kunnen te functioneren, waardoor het absoluut noodzakelijk was om de ganse maatschappij economisch en burgerlijk naar de knoppen te helpen.

Ik geloof ook de idioten niet die stelden dat het vaccin een superieure bescherming gaf, en dat men met besmettingen geen, en met het tovervaccin wel groepsimmuniteit kon bekomen als men maar een zekere vaccinatie graad (60%, 70%, 80%, 90% 95%, 200%) zou bereiken met alle mogelijke leugens zoals die van Pierre Van Damme.

Ik geloof ook niet dat beneden de 40 jaar het vaccin een positieve kosten-baten overweging had, en ik ben er vrij zeker van dat het beneden de 30 jaar gewoon slecht voor de gezondheid was (maar niet zodanig slecht dat er "miljarden doden" zouden door vallen, enkel maar een flink pak jongeren met een extra hartrisico, meer niet).

Ik geloof wel dat boven de 50-60 jaar het vaccin in 2021 enig nut had om te beschermen tegen zware ziekte als men het nog niet opgedaan had. Daarentegen, voor mensen die wel al corona hadden opgedaan, was het een slecht idee om nog eens een vaccin erbovenop te nemen.

Het is enkel in de klasse boven de 80 jaar dat het zinvol was van tegen de sterren op te spuiten, maar daar kan het ons eerlijk gezegd niet echt schelen he.

Bovendien werd met evenveel dwang enkele lichtjes werkende remedies (HCQ, vitamine D, Ivermectine en zo voort) totaal repressief tegengehouden alsof men het monopolie wilde van de kwakzalverij en zeker niet wilde dat men een onschuldige remedie zou toekennen die misschien niet werkte.

Kortom, ik geloof dat die ganse waanzinnige periode overliep van de officiele kwakzalverij in de zuivere betekenis van het woord: remedies opsolferen die meer kwaad dan goed doen, en er onwerkelijke eigenschappen aan toeschrijven. En dat met staatsdwang.

Ondertussen is mijn "ongeloof" sterk gestaafd met wetenschappelijke onderzoeken allerhande, maar dat was destijds al het geval. De wetenschappelijke studies duidden de kwakzalverij, maar toch kon die vrolijk doorgaan bij het gehypnotiseerde domme publiek dat hun Hogepriesters geloofde. Dat gezegd, en dat is nog het grootste schandaal, je zou natuurlijk VERWACHTEN dat universiteitsprofessoren de wetenschappelijke waarheid wat hoger in het vaandel voeren dan een vulgaire canape verkoper, en het blijkt dus van niet.

Dat hoeft niet te resulteren in 'miljarden doden' om an sich een van de grootste aanslagen te zijn op onze maatschappij, en trouwens, de aanslag is prima goed gelukt en de maatschappij is er op economisch vlak, op onderwijs vlak en op gezondheidsvlak met enorme veroorzaakte schade uitgekomen.

Als men ziet welk arsenaal men uit de kast haalt tegen "terroristen" die ocharme een microscopisch kleine hoeveelheid maatschappelijke schade veroorzaken in vergelijking met de bende dwingelanden en kwakzalvers die toen hebben gehandeld, dan is het totaal onbegrijpelijk dat gans die bende misdadigers tegen de maatschappij ondertussen nog steeds niet vervolgd en veroordeeld zijn. ISIS terroristen zijn klein grut in vergelijking met die zotten en wat ze uitgespookt hebben he.
Zou je eens geen waterdicht beargumenteerd boek schrijven hierover?