Los bericht bekijken
Oud 27 juli 2023, 12:54   #7
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Onderzoek: 96% van de Amerikaanse klimaatdata zijn vervalst!

BRON
Dit is toch om moedeloos van te worden eh?

Hoe moeilijk kan het zijn om in de 21ste eeuw mensen gewoon correcte informatie te geven?

En dan maar mekkeren op de 'klimaatontkenners'.
Je zou er op den duur voor minder eentje worden.
Hoe moet je als gewone burger nu nog weten wat je moet geloven en wat niet?

Het is alsof je tussen 2 groepen van 100 mensen staat waarvan de ene "JA" roept en de andere "NEE".
En om de paar dagen brengt elke groep wel weer een studie uit waaruit moet blijken dat de andere groep ongelijk heeft.

En toch worden wij verondersteld (om een of andere reden) dat we de JA-groep geloven. Ook al roept de NEE groep even hard, ook al toont de NEE-groep regelmatig aan dat de JA-groep ernaast zit.

Ik vraag mij af dat als de klimaatopwarming inderdaad zo'n gigantisch probleem vormt er toch nog steeds studies opduiken die het tegendeel aantonen.
Iemand moet toch gelijk hebben? Als de klimaatopwarming inderdaad plaats vind is het volgens mij vrij makkelijk om studies als die hierboven aan te duiden als 'vals'.
Maar dat gebeurt ook weer niet.
Meestal komt men niet verder dan "Ja, maar dat is een studie van een klimaatontkenner!!"

Ik weet niet meer wat ik moet geloven en ik heb ook geen reden meer om sneller de JA dan de NEE groep te geloven.