Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2023, 19:43   #3560
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wat er in Vlaanderen gebeurt heeft niet het minste waarneembare effect op het klimaat, eerlijk gezegd.
Misschien is dat een geruststellende gedachte, dat de klunzende Demir uiteindelijk weinig impact heeft op de problematiek die ze hoort te besturen. Met haar track-record zou ik me zorgen maken, als bondgenoot.

Het echte probleem is echter dat door haar gekluns tot in de vierde macht, dat rechterlijke colleges niet anders meer kunnen dan het onbehoorlijk gedrag van haar departement afstraffen... Haar kabinet begrijpt duidelijk niet wat de verplichting is waaraan ze moeten voldoen.

Ik kan enkel hopen dat Ineos hun juristen de lead kunnen/mogen nemen of dit dossier is naar de kloten van de Schoof. De rechter was duidelijk : tweede zit, en 6 maand om het deze keer wel professioneel aan te pakken. Anders is het game over.

Ze KAN het gewoon niet...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 2 augustus 2023 om 19:45.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden