2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
ja ik ben zelf niet blank ok, maar ik heb het recht op vrijheid van blaffen en miaauwen en kakelen, dus Nederland moet grondwettelijk vastleggen dat dit land BLANK en Beschaafd moet blijven.
Je zou grondwettelijk restricties kunnen opleggen aan de immigratie van onbeschaafde Rassen en VOlkeren, bv Duitsers zijn toch heel erg barbaars he, ref WOI en WOII zijn door de blank Arische duitsers gestart.
De lijst van onbeschaafde Rassen en Volkeren is toch heel lang en zo kan je heel makkelijk de massa immigratie flink beperken denk ik, of een jaarlijks quotum stellen aan het maximaal toe te laten onbeschaafde wilden uit het buitenland, inclusief zwart India.
WLM, White Lives Matter moet grondwettelijk toch verankerd worden denk ik en in de theorie van de zuivere mensapentoop bij parameter waarde CREA(ABS 0, ABS 0) is dit een hele simpele argumentatie o.a.: Eigen Apensoort Eerst, zo denken ook alle viesbruine en vieszwarte Indiase hindoe aapjes ok.
Alle WOKE blanken verplicht steriliseren he, en voortijdig euthanaseren, dan sterven zij lekker binnen een generatie uit en de WLM Blanken zijn dan de meerderheid, simpel he.
WLM Blanken in oorlog met de WOKE Blanken
|