Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt
ja joh ik moet zsm aangiften doen tegen die zwartjes en hindoe aapjes die mij toch flink hebben gediscrimineerd en mishandeld jarenlang, overal omdat ik te blank HOllands ben.
die verzwarting is te ver gegaan ok, ben zelf bruinzwartje of moet ik schrijven ik ben een zwartbruine surikoelie aapje zonder staart?? Zijn alle apen zwartbruin?? Nee er zijn ook felrood gekleurde apen, voel mij meer Aapje nu omdat toch 98 procent van mijn DNA pure Bonobo apen DNA is dus ik ben simpelweg ook voor 98 procent een doodgewone Bruine Indiase Bonobo aapje. Mijn hele identiteit is een zooi en eenzaam suicidaal probleem sedert mijn hele depressieve en psychotische verleden ok.
==================
POlitie in Nederland weigert aangiften van blanken die gediscrimineerd zijn door zielige negers en moslims, op grond van Anti Blanke Racisme dus het is legaal toegestaan om blanken te mishandelen, verkrachten en te discrimineren in Nederland. Dit is de zwarte Apartheid ok BLM doctrine, zielige negers hahha haha neger is te dom om echt te discrimineren redeneert de WOKE blanke.
Blanke Nederlanders zijn meest gehate PV RAS nu in Nederland en helaas is discriminatie iets dat Natuurlijk is en normaal, en ja noodzakelijk in de harde natuur, vaak dus instinctief en onderbewust als Racisme reflex via de 13 milliseconden realtime image relay met de Kleine HERsenen.
=================
|