Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat
10% extra doden is de naam pandemie niet waardig, dat is een stevig griepjaar.
Natuurlijk komt het uit een labo maar dat verandert niet veel, dat virus zal zich nog steeds gedragen als een virus want het is nog steeds een gewoon natuurlijk virus. Het is een dierlijk virus die ze aangeleerd hebben om mensen te besmetten maar dat is het zowat, het zal nog steeds muteren zoals gewoonlijk.
EG-8 is blijkbaar een nieuwe variant. Ik ben vorige maand opnieuw 3 weken ziek geworden met covid symptomen (de 3e keer al) dus het kan best wel eens deze variant geweest zijn. Ik testte wel negatief maar was toen al een week ziek. Ik heb nog nooit griep gehad maar blijkbaar kan ik niet zo goed tegen covid.
|
Ik heb 1 keer in mijn leven dé griep gehad en 1 keer covid. (laatste variant)
Het is sindsdien dat ik mezelf laat vaccineren niet voor "the greater good" maar deze keer om dezelfde reden dat ik geen kokend water over mijn geslachtsdelen zou gieten.