Los bericht bekijken
Oud 2 september 2023, 06:36   #281
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard Hmm...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
En je beseft dat dit exact is wat moslims denken over homo's en dat dat ook de reden is dat ze die in die landen van gebouwen gooien? In de Koran staat dat het walgelijk is en dat is het Heilige Woord van God, dus worden ze inderdaad als walgelijke beesten behandeld. Zolang heel de bevolking het daar over eens is, heeft niemand daar trouwens een probleem mee.

let wel: Ik heb het hier louter over seksuele voorkeur, los van het feit of er slachtoffers zijn.

Uiteraard deel ik iedereens mening: Van kinderen blijf je af en mensen die zich daar aan vergrijpen verdienen de zwaarste straf die ik kan bedenken.

Als je een vuurwapen koopt omdat je in een schietclub zit voed je de markt en vraag voor wapens en ben je mee verantwoordelijk voor de misdrijven die gepleegd worden.

Als je vlees eet, ben je mee verantwoordelijk dat er dieren gedood worden.

Als je GTA speelt dan fantaseer je erover om je als een losgeslagen crimineel te gedragen en moet je als dusdanig behandeld worden, om het met uw woorden te zeggen.

Belangrijk verschil, het is niet allemaal even walgelijk.
Vanaf hoeveel walgelijk moeten we streng zijn?
Ik stel voor vanaf 57986,29.
Ik kan me niet van een poging tot ferme vergoelijkende indruk ontdoen doorheen heel dat betoog.
Uiteraard kan een mens zich vergissen maar de opgesnoven geur is onaangenaam en doet me opeens die onschuldig lijkende avatar in een (hopelijk foutief) ander daglicht zien.