Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Toch wel. Maar niet op de manier dat jij dat wil zien, omdat die manier ALTIJD onmogelijk zou zijn, zoals ik stelde. Het soort "bewijs" dat jij wil zien bestaat NOOIT.
Jij zou zelfs beweren dat als een kernoorlog de wereld vernietigd heeft, men niet kan bewijzen dat dat niet door natuurlijke oorzaken komt. En volgens UW methode zou dat inderdaad niet mogelijk zijn, ook al ligt alles radioactief gesmolten in puin. Want je kan ALTIJD zeggen dat het "toevallig een natuurlijke oorzaak was" he.
Helemaal niet. Dat kan jij trouwens OOK niet bewijzen, op jouw manier. Hoe bewijs jij dat het klimaat NIET beïnvloed wordt door de mens ? Laat dat bewijs eens zien, dat mocht de mens geen CO2 uitgestoten hebben, de veranderingen exact dezelfde zouden zijn als we nu waarnemen ? Waar is uw bewijs ?
|
Er is maar EEN soort bewijs en dat zijn wetenschappelijk vastgestelde FEITEN door meting waarmee de werkelijkheid aangetoond wordt.
En neen, je kan NOOIT zeggen dat een kernoorlog "toevallig een natuurlijke oorzaak was".

Wauw wat een absurd geleuter als poging tot argumentatie...
Jij zou zelfs beweren dat er geen natuurlijke klimaatveranderingen zijn dus jij bent een natuurlijke-klimaat-ontkenner.
Ik hoef helemaal niks te bewijzen.
De mens (en niet alle mensen, hé) wordt door de menselijke activiteiten beschuldigd van klimaatveranderingen. (Eerst opwarming, dan misschien afkoeling en nu veranderingen.

ze weten het zelf niet)
Dan moet met wetenschappelijk vastgestelde FEITEN bewezen worden dat de klimaatveranderingen veroorzaakt werden door die menselijke activiteiten.
En dat kan niet bewezen worden.
Het is aan degene die beschuldigt om het bewijs van schuld te leveren, niet aan de onschuldige om de beschuldiging te weerleggen.
Punt.
En dat is exact hetzelfde:
Hoe bewijs jij dat het klimaat WEL beïnvloed wordt door de menselijke activiteiten?
Laat dat bewijs eens zien, indien de mens geen CO2 uitgestoten zou hebben, dat dan de veranderingen exact dezelfde zouden zijn als we nu waarnemen?
Waar is dat bewijs dan? Dat kan nooit bewezen worden.
Trouwens: hoe zouden enkel europa en het westen schuldig kunnen zijn aan de klimaatveranderingen van de hele planeet?
Alsof in de rest van de wereld er geen menselijke activiteiten zouden zijn en vaak nog veel vervuilender dan hier...

Toch overduidelijk waarom er dus geen klimaatcrisis is maar dat natuurlijke klimaatveranderingen worden opgeblazen en gebruikt als drogreden om ons door aangepraat schuldgevoel te kunnen pluimen met klimaatbelastingen en controle wurgregeltjes.
De wetenschap kent zelfs niet eens alle ecosystemen van de planeet, hoe en waarom die onderling verbonden zijn en elkaar in stand houden, elkaar en het klimaat beïnvloeden en dan zijn er ook de kosmische invloeden, de zon, de maan etc....de arrogantie van de nietige mens..
Maar het gaat er maar om wat mensen geloven dat de politiek hen wijsmaakt met pseudo-wetenschappelijk halve waarheden en cijfergegoochel om in hun zakken te kunnen zitten.
Ik geloof niet in die hele klimaatzwendel voor de poen en machtscontrole, ik geloof wel in natuurlijke klimaatveranderingen.