Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
DAARMEE ben ik het eens. Zoals ik al stelde is de ENIGE daadwerkelijke werkende manier om de door de mens ingevoerde klimaatsverandering binnen "gewenste perken" te houden, een enorme genocide. Iets anders gaat niet werken. Wij zijn het eens.
.......
In tegenstelling tot de dictatoriale corona maatregelen vind ik het idee van een globale genocide voor totaal andere redenen WEL een leuk idee, onder ons gezegd. ....
......
Maar ik vind wel dat mensen die voorstander zijn om "iets aan de klimaatsverandering te doen" openlijk zouden moeten toegeven, beseffen en aankondigen dat die grote genocide de enige echte manier is.
Ik ben dus enkel maar voorstander om "iets aan onze klimaatsverandering te doen", niet voor het klimaat zelf, maar omdat ik om andere redenen de enige werkende oplossing, een grote genocide, een prima idee vind.
Kortom, voor mij is "de klimaatpaniek" een goed excuus om nu eindelijk eens een deftige genocide kunnen door te voeren. Maar wat mij betreft, moet men niks doen aan die klimaatsverandering.
.......
|
Lever dan eens jouw bijdrage aan je voorgestelde oplossing van genocide voor de klimaatsverandering of voor eender welke reden, en begin bij jezelf.
Als iedereen, die vindt dat ie schuldig is aan de klimaatsverandering en die permanente bijdrage van euthanasie levert, dan is het probleem van klimaatsverandering toch al opgelost?