Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF

't Is omdat ik toch thuis zit en mij anders met dit weer kapot verveel...
.....
|
Vermits je toch maar de tijd verdrijft door verveling, ga ik het je niet nog lastiger maken door op elke onnozele vraag in te gaan.
Bijvoorbeeld hoe je ook met een analoge meter een (maandelijkse) afrekening zou kunnen krijgen...
Citaat:
Twee zinnen onder mekaar die mekaar gewoon vlakaf tegenspreken. Ge moet het maar doen.
Ofwel kan je met een analoge meter ook maandelijks betalen (je eerste zin) ofwel kan je dat niet en wordt de analoge meter dus gediscrimineerd (je tweede zin).
't Gaat één van de twee moeten worden.
|
Niks tegenspreken.
Neen, (je eerste zin)
dat kan wel maar dat MAG niet.
Je mag enkel met digitale meter maandelijks betalen en die optie wordt niet aangeboden voor analoge meters en dus worden mensen met een analoge meter gediscrimineerd.
En waarom mag je met een analoge meter je verbruik niet maandelijks betalen?
Omdat maandelijks betalen het lokmiddel is voor de digitale meter.
Citaat:
Serieus? Je vergelijkt de digitale meter met pedofilie?
Heb je het daar al eens met je dokter over gehad?
Denk eens twee keer na voor je iets zegt.
Dit is gewoon een walgelijke vergelijking. En een klap in het gezicht van slachtoffers.
|
OMG
Nadenken is niet jouw sterkste punt, hé?
Het voorbeeld gaat helemaal niet over pedofilie maar over het
lokmiddel.
En weer wordt de simpele vergelijking door een
LOKMIDDEL niet begrepen.
Jongens toch...nog maar eens een tekeningetje...?
De pedofiel gebruikt doorgaans toch snoepjes om kinderen te lokken.
Ja? Of niet?

Je mag je werkelijke verbruik per maand betalen op voorwaarde dat je een digitale meter neemt.
Jouw "verbruik maandelijks mogen betalen" is het LOKMIDDEL voor de digitale meter, net zoals de snoepjes het lokmiddel is voor de pedofiel?
Zou je het wel begrepen hebben als ik als voorbeeld de worm aan de vishaak als lokmiddel om vis te vangen gebruikt had?
Of zou je dat ook niet begrepen hebben?
Citaat:
Hier kwam je in een vorige draad ook al mee af maar dit is niet meer dan een doemscenario wat je uit je eigen duim zuigt en waarvoor je geen enkele aanwijzing hebt. Geen enkele.
Aan deze, uit eigen duim gezogen doemscenario's ga ik geen tijd verspillen.
|
Er wordt niks uit de duim gezogen.
Hier heb je die doemscenario's in de regimepers, die je altijd gelooft...of ga je die nu ook ontkennen omdat ze niet in je digitale verhaaltje passen?
Je hoeft echt geen raketgeleerde te zijn om te kunnen zien waar dit naartoe zal leiden, behalve voor sommige forumleden.

De combinatie digitale meters en de auto's slim op de juiste momenten "laten" opladen.…zegt meer dan genoeg voor de goede verstaander.
Waarschuwingen voor staatscontrole in je eigen huis over je elektriciteitsgebruik door de digitale meter worden genegeerd.
Soit, de gevolgen zullen dan ook enkel zijn voor wie vrijwillig kiest voor de digitale meter met het toelaten van ongeoorloofde staatsbemoeienis in je eigen huis.
Al meer dan 80.000 gezinnen blijven, net als ik, liever baas in eigen huis met behoud van vrijheid en de controle over hun elektriciteitsgebruik en hun privéleven.
Geloof dus maar wat je zelf wil want wie niet horen wil, zal voelen.