Los bericht bekijken
Oud 4 september 2023, 04:52   #45040
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Lol. Dat er geen Russisch ongedierte zou bestaan is pas een aanfluiting van de realiteit.
Ik ga ervan uit dat de moderatie dat ook weet.

En neem het niet zo persoonlijk want gij zijt zelfs geen Rus maar een lokale amateur met schrijfsels die de houding van Russisch Ongedierte verdedigt.
Leef ermee.
Nee ik wil daar niet mee leven, en dit zijn totaal onaanvaardbare woorden. Als ik zulke woorden al in de mond zou nemen om mensen te beschrijven dan enkel deze die naar Azie gaan om minderjarige kindjes te neuken, of andere mensen die het niet waard zijn te leven en beter verdelgd zouden worden als ratten.
Ongedierte moet verdelgd worden, net als ratten in je kelder. Een heel volk ongedierte noemen is gewoon extreem... nazi...
Als de moderatie zoiets aanvaardt ondermijnen ze hun eigen regels en hun eigen geloofwaardigheid.

Ik ga dat woord niet in de mond nemen in deze context want ik hoop dat de moderatie zal ingrijpen. Als je zoiets laat passeren dan kun je evenmin geloofwaardig ingrijpen als iemand anders Joden begint te vergelijken met bepaalde knaagdieren.

Laatst gewijzigd door tomm : 4 september 2023 om 05:02.
tomm is offline   Met citaat antwoorden