Los bericht bekijken
Oud 9 september 2023, 08:14   #45349
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Nee zo kom je er niet van af.
Territoriale soevereiniteit is universeel, niet? En dezelfde die de territoriale universiteit van andere schonden, hebben niet het recht om anderen te veroordelen die dezelfde schending begaan hebben, zonder ook een "mea culpa" uit te spreken, of vergis ik mij?
En wat U betreft, waarom ijver je niet voor de vervolging van Blair, Bush, etc. waarom ijver je niet om de territoriale integriteit van Servië te herstellen, en waarom ijver je niet om Servië te steunen in hun betrachting Kosovo te heroveren? Blijkbaar vind je territoriale integriteit niet belangrijk, TENZIJ het in je kraam past.
Zo kom ik er zeer zeker vanaf, tomm.

Ik ben het zat om in je jarenlang steeds maar herhaalde valstrik te lopen, en je techniek van specifieke topics te laten ontsporen met oeverloze meta-discussies, whataboutisms en je geprefereerde truuk van proof by assertion .

Ik reageer enkel nog op je bijdrages binnen het kader van het topic onderwerp, de rest negeer ik. Daar wel op reageren is even zinvol als rondlopen in een hamstermolen.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 september 2023 om 08:14.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden