Los bericht bekijken
Oud 10 september 2023, 18:58   #45
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Herhaling:
- natuurlijk is dat geld jouw geld, en niet van de bank
- bij een cash-afhaling van zekere omvang is het niet zo dat de bankbediende MAG vragen waarvoor het dient!! Hij MOET het vragen.
- want er is een wet die zegt dat de bank bij twijfel de flikken van centraal-Brussel MOET inlichten
- nu denk ik wel dat die flikken eens lachen als daar een bericht binnenkomt van een transactie van een luizige 10.000 euro cash. Ik vermoed dat hun dossiers een beetje vettere bedragen tellen.
- dus mocht het mij ooit overkomen in een bank, dan zal ik zeggen: "schrijf maar op uw formulier dat de klant het niet wenst mee te delen". Maar ... het zal mij niet overkomen. Ik betaal alles giraal.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden