Los bericht bekijken
Oud 11 september 2023, 08:33   #45439
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ik verwerp dat als nieuwe gegevens want is reeds eerder (uitvoerig) besproken. Ik verwijs waar dit is besproken en ik heb u verschillende keren uitgenodigd om het daar weer op te nemen.

Ik heb niks nieuws gezien in dat fragment. Wat is er dan nieuw? En opnieuw nemen we dat op in dat draadje dat eigenlijk nog open staat?…

Het is geen illusie hoor. Als je echt oprecht op zoek zou willen gaan naar de waarheid, dan had je destijds moeite gedaan om mee te onderzoeken. Deed je niet. Ook dat je hier nu weer doordramt over de meta-discussie ipv de grond (in dat draadje dus) zegt op zich genoeg.

Laat ik het nog eens expliciet vragen, zullen we -samen!- zo diep als we kunnen graven in de feiten rond Douma? Voor mijn part from scratch?
U verwierp zelfs gegeven kopies uit een rapport van de hoofdonderzoeker. Veel diepgaander dan dat kan je vanachter je PC niet geraken. Ik zie een 'eerlijke' analyse onmogelijk als er zo te werk gegaan wordt.

Valse vlaggen zijn schering en inslag trouwens. Het naar de hand zetten van VN organisaties is ook niet nieuw.

Laatst gewijzigd door Bach : 11 september 2023 om 08:57.
Bach is offline   Met citaat antwoorden