Los bericht bekijken
Oud 13 september 2023, 20:22   #137
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Kijk, dat is even idioot als die zotten die iedereen willen prikken, he. Zooo nadelig is dat vaccin nu ook weer niet.
Met alle respect, maar dit is helemaal niet waar. Op korte termijn klopt je punt wel, maar de korte termijn is niet relevant. En verder.. Die zotten die iedereen willen prikken bemoeien zich zonder reden met andermans autonomie, en ik doe dat niet.

Ik weiger dit ook een vaccin te noemen. Mijn hele leven lang zijn vaccins op virus gebaseerd geweest. Dit is een volledig experimentele behandeling die de natuurlijke werking van het menselijke immuunsysteem permanent verstoort. We weten nog niet voor 100% wat alle gevolgen zijn. Maar er is een duidelijke simulatie gemaakt door alle kritische virologen, die uiteraard allemaal de mond werden gesnoerd.

Nu 2 jaar later ken ik ook massa's mensen die me vertellen dat ze zich na hun Pfizerprik altijd moe voelen, dat ze continu ergens last van hebben of wat dan ook. Het ligt volledig in de lijn van die voorspellingen.

Kort samengevat wordt het menselijke immuunsysteem door de Pfizerprik getraind om zich te verdedigen tegen de oorspronkelijke virusstam, die al lang niet meer circuleert. De natuurlijke afweer tegen alle andere pathogenen, wordt volledig lamgelegd door die prik.

Dit zal altijd een welles nietes spel blijven. Ik blijf bij mijn punt. Ik ga liever een week lang in volle zon in een beerput staan dan dat ik dit vergif in me laat spuiten. Als er mij 200 000 euro wordt aangeboden voor deze prik, weiger ik nog steeds.

Ik weet, al zeg ik het zelf, te veel over het effect van zelfs gangbare vormen van medicatie (cholesterolremmers, maagzuurremmers, psychofarmaca..) op de gezondheid van een mens om ooit nog vertrouwen te hebben in de farmaceutische industrie.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 13 september 2023 om 20:23.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden