Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic
Mijns inziens is het de pedofielenclub "de kerk" zelf, die aanzet tot haat tegen christenen.
Ik geloof dat de meeste priesters in hun hart helemaal geen christen zijn. Maar dat ze opzettelijk de perfecte dekmantel "priester" als beroep kozen zodat ze naar hartelust kinderen konden misbruiken. Zonder tegenspraak en zonder weerstand. Daar was het hen om te doen.
Om vergiffenis moeten ze niet vragen, aangezien geen enkele van die pedo's spijt heeft van zijn zonden.
Ik pleit voor de doodstraf voor alle pedo's die feiten pleegden, en voor de volledige afschaffing van de kerk.
|
Deze priesters die zich vergrepen hebben aan kinderen, zullen het niet gemakkelijk hebben in het christelijke hiernamaals. Jezus was immers onverbiddelijk voor mensen die zich aan kinderen vergrepen:
"
En een ieder, die zulk een kind ontvangt in mijn naam, ontvangt Mij. Maar een ieder, die één dezer kleinen, die in Mij geloven, tot zonde verleidt, het zou beter voor hem zijn, dat een molensteen om zijn hals was gehangen en hij verzwolgen was in de diepte der zee."
(
Matteüs 18:5-6)